Rakstniece Amy Gallo, kura ir vairāku darbu un publikāciju, kas saistīti ar konfliktiem darbā, autore, vienā no publikācijām „Harward Bussines Review” izcēlusi galvenos rīcības modeļus, ko vajadzētu ievērot un no kuriem labāk izvairīties, novērtējot darbiniekus:
Lasīt vairāk »
Regulāras darbinieku novērtēšanas mērķis ir paaugstināt darba procesu efektivitāti, kā arī veicināt darbinieku darba izpildes kvalitātes uzlabošanos. Taču, lai novērtēšana nebūtu ieguvums tikai darba devējam, novērtēšanas rezultātā būtu jābūt skaidram, kā vērtējums ietekmēs darbinieka turpmāko karjeras izaugsmi uzņēmumā – piem., vai plānots amata paaugstinājums, algas pielikums vai papildu iespējas celt kvalifikāciju. Šādā veidā ieguvums abām pusēm – lielisks motivātors darbiniekam, labāki darba rezultāti darba devējam.
Lasīt vairāk »
Ikvienam darba devējam ir svarīgi, lai būt lietas kursā par uzņēmuma darbiniekiem, viņu kompetencēm, prasmēm, nākotnes mērķiem, kā arī motivāciju, kas rosina augt un attīstīties ne tikai pašam darbiniekam, bet arī uzņēmumam kopumā (būtībā, vai abas puses “iet vienā virzienā”).
Lasīt vairāk »
Nav šaubu, ka uzņēmuma veiksmīgai darbībai pamatā ir kvalificēti, kompetenti un motivēti darbinieki, tāpēcmūsdienās arvien lielāku lomu ieņem darbinieku novērtēšana. Tai var būt vairāki mērķi, piemēram, piemērotākā kandidāta atlase vai jau esoša darbinieka līdzšinējās darbības izvērtēšana, kas palīdz novērtēt atbilstību ieņemajamam amatam, kā arī atbilstoši tam plānot viņam uzticētos pienākumus.
Lasīt vairāk »